Lisää tuotteesi tai palvelusi näkyvyyttä vaikuttajamarkkinoinnilla!

Tutustu Katin Instagram -sivuun.   

Kati jakaa IG:ssä sekä blogissaan “Sanoinko sen ääneen” elämäänsä aidosti ilman suodattimia. 

Blogikirjoitukset ja some-postaukset käsittelevät itsetuntoa, omaa minäkuvaa, elämän kokemusta, rohkeutta elää omannäköistä elämää, nautintoa, lapsiarkea, yrittäjyyttä, terapian tärkeyttä, nukkumista, rakkautta, kirjan kirjoittamista, kuntoprojektia – siis kaikkea elämään kuuluvaa. 

Yhteistyöstä sovitaan asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti ja vaikuttajamarkkinoinnin sisältö räätälöidään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Katille tärkeitä arvoja ja asioita ovat mm. tasa-arvo, (nais)yrittäjien asioiden edistäminen, ruuhkavuosissa selviäminen, oman näköinen elämä, huumori ja avoimuus. Kati tekee vaikuttajamarkkinointia vain kotimaisten yritysten kanssa ja tukee vain sellaisia tuotteita ja palveluita, jotka resonoivat ja omaavat samoja arvoja. 


Kati on tehnyt yhteistyötä mm.
Back on Track Finlandin kanssa. Kati teki heille mm. IG-videon, jossa opastettiin huivin sidonnassa ja kerrottiin heidän ihanista lämpöisistä huiveista. Videon pääset katsomaan tästä. Kati jakoi videon kahdella omalla IG-kanavallaan ja lisäksi asiakas sai videon myös omaan käyttöönsä.
Kekäleen Tampereen myymälän kanssa Kati esitteli upeita asukokonaisuuksia sekä IG:ssä kahdella kanavalla että myös Toimivan tyylin nettisivuilla blogin muodossa
Piece Of Jeans oli Katin ensimmäisiä yhteistyökumppaneita. Upeat ekologiset tilkkufarkut oli niin ikään esille Katin molemmissa IG-kanavissa, sekä henkilökohtaisella kanavalla että Toimiva tyylin -sivulla. 

Katilla on tällä hetkellä noin 1030 seuraajaa.
Pääasialliset seuraajat ovat naisia, 30+ vuotiaita perheellisiä, ruuhkavuosia eläviä suomalaisia, joiden on myös helppo samaistua Katin stooreihin ja elämään. Kati jakaa elämäänsä avoimesti somessa ja toivoo, että pystyisi rohkaisemaan ja kannustamaan naisia elämään heille oman näköistä ja omien arvojen mukaista elämää.  

Ollaan yhteydessä!